| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92TYPE1STYLE8S | 1 | XX | X | 81348 |
| 80A632-6B | 2 | ZZ | 5 | 0ZBJ4 |
| 080512 | 2 | XX | X | 04864 |
| 330633PC3 | 2 | XX | X | 10001 |
| 100-7B6-6 | 2 | XX | X | 80063 |
| S6502-830151PC84 | 2 | XX | X | 80064 |
| S6502-830155ITEM51 | 2 | XX | X | 80064 |
| 990316-159 | 9 | TU | 5 | 21921 |
| 990316-159 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| AR3440PC84 | 9 | XX | X | 77748 |
| SL3437ITEM51 | 9 | XX | X | 77748 |
| 10308 | 9 | TU | 5 | 82423 |
| 80A632-6B | 9 | ZZ | 5 | 52983 |
| 1-111569 | 9 | XX | X | 55026 |
| 3410 | 9 | XX | X | 55026 |
| 080512 | 1 | ZZ | 5 | 1RGT9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |