מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
805579 | 2 | AX | 6 | 15866 |
384729 | 2 | AX | 6 | 65282 |
K05579 | 2 | AX | 6 | 65282 |
805579 | 2 | AX | A | 16764 |
13B805579 | 2 | AX | 6 | 23382 |
8SA0287 | 2 | AX | 6 | 62265 |
6X31 | 2 | AX | 6 | 95201 |
5214683 | 2 | AX | A | 19207 |
7376395 | 2 | AX | A | 19207 |
A214683 | 2 | AX | A | 19207 |
14G73 | 9 | AX | 6 | 22852 |
805579 | 9 | AX | 6 | 56442 |
805579 | 9 | AX | 6 | 72260 |
14G73 | 9 | AX | 6 | 56442 |
224733 | 9 | AX | 6 | 08683 |
50X11 | 9 | AX | 6 | 58275 |
805579 | 9 | AX | 6 | 24617 |
805579 | 9 | AX | 6 | 76040 |
805579 | 1 | ZZ | A | 1LW55 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |