Nut
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
802476 | 1 | BF | 1 | 19203 |
134566 | 1 | ZZ | 4 | 7X677 |
8X830 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
134566 | 2 | 9Z | 4 | 12204 |
90326 | 2 | XX | X | 08645 |
2F7885 | 2 | XX | D | 11083 |
9B9176 | 2 | XX | D | 11083 |
134566 | 9 | 9Z | 2 | 19207 |
134566 | 9 | 9Z | 4 | 24617 |
340-616 | 2 | XX | X | 81352 |
85523 | 9 | XX | X | 08683 |
AN340-616 | 9 | 9Z | 4 | 88044 |
8X830 | 9 | KZ | 5 | 68505 |
34057S7 | 9 | XX | X | 23040 |
34057S7S8 | 9 | XX | X | 23040 |
34057S8 | 9 | XX | X | 23040 |
134566 | 9 | 9Z | 4 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |