| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8-8CTX-S | 1 | ZZ | 5 | 45681 |
| 8-8CTXS | 2 | AX | 3 | 30780 |
| 8693 | 2 | XX | X | 78640 |
| 35309210 | 2 | ZK | 4 | U3396 |
| CV177889 | 2 | ZK | 4 | KCQ24 |
| 35309210 | 2 | ZK | 4 | U04M1 |
| 8-8CTXS | 9 | AX | 3 | 98441 |
| 8-8CT | 9 | AX | 3 | 45681 |
| 8-8CTS | 9 | AX | 3 | 45681 |
| 09-8693 | 2 | XX | X | 16662 |
| 09-8693 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |