Terminal
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8-140 | 1 | XX | X | 71785 |
| 247-1014P8 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
| 12Z400PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
| 417218PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
| 424318PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
| 480124PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
| 585934PC8 | 2 | XX | X | 10001 |
| 488625-399 | 2 | XX | X | 30086 |
| 0165PC8 | 2 | XX | X | 56232 |
| 600-8 | 2 | XX | X | 82525 |
| 417218-4 | 2 | XX | X | 99993 |
| 100119-002 | 2 | 9Z | 6 | 61298 |
| A3809 | 9 | XX | X | 88986 |
| E5705-47 | 9 | XX | X | 88986 |
| TB581 | 9 | XX | X | 30040 |
| 247-1014P8 | 9 | XX | X | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |