Terminal
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
8-140 | 1 | XX | X | 71785 |
247-1014P8 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
12Z400PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
417218PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
424318PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
480124PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
585934PC8 | 2 | XX | X | 10001 |
488625-399 | 2 | XX | X | 30086 |
0165PC8 | 2 | XX | X | 56232 |
600-8 | 2 | XX | X | 82525 |
417218-4 | 2 | XX | X | 99993 |
100119-002 | 2 | 9Z | 6 | 61298 |
A3809 | 9 | XX | X | 88986 |
E5705-47 | 9 | XX | X | 88986 |
TB581 | 9 | XX | X | 30040 |
247-1014P8 | 9 | XX | X | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |