מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7GMK3 | 2 | TX | 3 | 81349 |
MILS2335 | 1 | TX | 3 | 81349 |
649255 | 1 | XX | X | 56232 |
709547 | 1 | XX | X | 56232 |
109385 | 9 | XX | X | 10001 |
173204 | 9 | XX | X | 10001 |
184725 | 9 | XX | X | 10001 |
212839PC1 | 9 | XX | X | 10001 |
228634 | 9 | XX | X | 10001 |
298368 | 9 | XX | X | 10001 |
SK39750 | 9 | XX | X | 10001 |
SK57339 | 9 | XX | X | 10001 |
SK57706 | 9 | XX | X | 10001 |
SK60196 | 9 | XX | X | 10001 |
SK90034 | 9 | XX | X | 10001 |
SK100055 | 9 | XX | X | 10001 |
173204 | 9 | XX | X | 56232 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |