מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3DC5-4 | 2 | XX | X | 23382 |
C5-4 | 2 | XX | X | 33323 |
15LC14 | 2 | XX | X | 45152 |
3B0522 | 2 | XX | X | 62265 |
7CFL21 | 2 | XX | X | 76040 |
7A7925 | 2 | XX | X | 95201 |
409112 | 9 | XX | X | 65282 |
16624P11 | 2 | XX | X | 27618 |
22088J | 9 | KZ | 5 | 56442 |
C5-4 | 9 | XX | X | 19107 |
H8525 | 9 | XX | X | 35311 |
H3183 | 9 | XX | X | 35311 |
C5-4 | 9 | XX | X | 63734 |
C5-4 | 9 | XX | X | 45320 |
C5-4 | 9 | XX | X | 36479 |
C5-6 | 9 | XX | X | 36479 |
15LC14 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |