| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7470 | 2 | TX | 5 | 13050 |
| NF20833-6 | 2 | TX | 5 | 93790 |
| F1326 | 2 | TX | 6 | 0AM43 |
| FA75061 | 2 | TX | 6 | 50369 |
| M-1454-6 | 2 | TX | 6 | 59901 |
| 24B032 | 2 | TX | 5 | 30736 |
| 713802-6 | 2 | TX | 1 | 05869 |
| GF7470 | 9 | TA | 5 | 07294 |
| 7470 | 9 | TX | 5 | 07294 |
| GF7470-6 | 9 | TX | 5 | 07294 |
| GF7470-6 | 9 | TX | 5 | 13050 |
| 7B341 | 9 | TX | 5 | 13058 |
| GF7470 | 9 | ZZ | 5 | 13050 |
| F21685 | 9 | TX | 6 | 96733 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |