| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| R3805CC8-0470 | 2 | AX | 5 | 50599 |
| 79B0200008C0470 | 2 | ZZ | 6 | 32142 |
| 666111-8-0470 | 9 | SB | 4 | 00624 |
| 79B0700008C0470 | 9 | SB | 4 | 14798 |
| 102A137P080470 | 9 | SB | 4 | 24446 |
| S003ED0470 | 9 | SB | 4 | 98441 |
| R3805DD8-0470 | 9 | SB | 4 | 50599 |
| D13202108-0470 | 9 | SB | 4 | 78570 |
| 79B0200008C0470 | 2 | AX | 6 | 61497 |
| M666100-8-0470 | 2 | XX | X | 00624 |
| 124003-8CR0470 | 2 | XX | X | 98441 |
| 79B0200008C0470 | 9 | AX | 6 | 14798 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |