מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7962546 | 2 | BF | 1 | 19204 |
MILC39012 | 1 | TX | 3 | 81349 |
ST44408 | 1 | ZK | 2 | K0967 |
31-006 | 2 | TX | 5 | 74868 |
1004316Z4 | 2 | ZK | 2 | K0967 |
4316Z4 | 2 | ZK | 2 | K0967 |
A88-0061-96 | 2 | ZK | 2 | K0668 |
40-741-1210-01 | 2 | ZK | 2 | K5294 |
A2141971 | 2 | 48 | 4 | 28527 |
185125-1 | 2 | ZF | 4 | 37695 |
SMB502832 | 2 | ZG | 6 | 80063 |
P320A1076 | 2 | ZF | 6 | 00798 |
2741018700 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
CW123AU | 2 | XX | X | 02660 |
8851614 | 2 | XX | X | 19203 |
CW123AU | 2 | XX | X | 91836 |
MS35186-123A | 2 | XX | X | 96906 |
CW123AU | 9 | TX | 5 | 08718 |
CW123AU | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |