מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
78RS8 | 2 | XX | X | 02660 |
185382PC8 | 2 | XX | X | 10001 |
330500PC1 | 2 | XX | X | 10001 |
223518PC135 | 2 | XX | X | 10001 |
273975PC5 | 2 | XX | X | 10001 |
T8010792PC5 | 2 | XX | X | 24446 |
217-3PC23 | 2 | XX | X | 47496 |
SK873AALT1PC23 | 2 | XX | X | 47496 |
9969566 | 2 | TX | A | 18876 |
C7652-2 | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
48002570 | 9 | KE | 5 | 16152 |
20036PC8 | 9 | XX | X | 03848 |
C7652-2 | 9 | XX | X | 94833 |
78RS8 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
C7652-2 | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |