מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7859-18 | 2 | XX | X | 77640 |
7348010 | 2 | XX | X | 19207 |
7A7859-18 | 2 | XX | X | 23382 |
72R468 | 2 | XX | X | 45152 |
7859-18 | 2 | XX | X | 33323 |
10DA01320 | 2 | XX | X | 62265 |
41SLA18 | 2 | XX | X | 76040 |
41SLA18P1 | 2 | XX | X | 76040 |
10A3312 | 2 | XX | X | 95201 |
7859-18 | 9 | XX | X | 72260 |
7859-18 | 9 | XX | X | 63734 |
251002 | 9 | XX | X | 08683 |
373977 | 9 | XX | X | 65282 |
411K1 | 9 | AX | 5 | 56442 |
BB24179 | 9 | AX | 5 | 56442 |
72R468 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |