מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
77M1P8T | 2 | XX | X | 71450 |
574-6502-810712PC21 | 2 | XX | X | 80064 |
575-6502-1444218REVBPC4 | 2 | XX | X | 80064 |
575-6502-1444219REVBPC4 | 2 | XX | X | 80064 |
575-6202-1444156REVBLINE491SH6 | 2 | XX | X | 80064 |
571-6202-1301776REVALINE1044 | 2 | XX | X | 80064 |
571-6502-1301835REVAPC15 | 2 | XX | X | 80064 |
3695-03REVALINE1044 | 2 | XX | X | 96169 |
3793-53REVBLINE491SH6 | 9 | 9Z | 5 | 96169 |
3667-84REVAPC15 | 2 | XX | X | 96169 |
3767-91REVBPC4 | 2 | XX | X | 96169 |
3767-92REVDPC4 | 2 | XX | X | 96169 |
3793-53REVBLINE491SH6 | 9 | 9Z | 5 | 82126 |
77M1P8T | 1 | ZZ | 5 | 58756 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |