מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
76955R1 | 2 | XX | X | 92679 |
76955R1 | 2 | ZU | 5 | 89346 |
76956R1 | 2 | ZU | 5 | 89346 |
VG445 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
G668 | 2 | XX | X | 59875 |
G7668 | 2 | XX | X | 77220 |
76956R1 | 2 | XX | X | 92679 |
G473 | 9 | XX | X | 76255 |
3668 | 9 | XX | X | 80825 |
G9668 | 9 | XX | X | 78557 |
VG445 | 9 | XX | X | 53781 |
76955R1 | 9 | XX | X | 31007 |
76956R1 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |