| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| 76955R1 | 2 | XX | X | 92679 | 
| 76955R1 | 2 | ZU | 5 | 89346 | 
| 76956R1 | 2 | ZU | 5 | 89346 | 
| VG445 | 2 | ZZ | 5 | 45225 | 
| G668 | 2 | XX | X | 59875 | 
| G7668 | 2 | XX | X | 77220 | 
| 76956R1 | 2 | XX | X | 92679 | 
| G473 | 9 | XX | X | 76255 | 
| 3668 | 9 | XX | X | 80825 | 
| G9668 | 9 | XX | X | 78557 | 
| VG445 | 9 | XX | X | 53781 | 
| 76955R1 | 9 | XX | X | 31007 | 
| 76956R1 | 9 | XX | X | 31007 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |