מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
76325-213 | 2 | 9Z | 2 | 22526 |
24314 20707 | 2 | ZG | 3 | D8385 |
76325-113 | 9 | 9Z | 4 | 22526 |
91546123 | 2 | ZF | 6 | F6481 |
76325-213 | 9 | ZG | 3 | C2393 |
76325-213 | 2 | 9Z | 2 | 22526 |
24314 20707 | 2 | ZG | 3 | D8385 |
91546123 | 2 | ZF | 6 | F6481 |
76325-213 | 9 | ZG | 3 | C2393 |
76325-113 | 9 | 9Z | 4 | 22526 |
76325-213 | 2 | 9Z | 2 | 22526 |
24314 20707 | 2 | ZG | 3 | D8385 |
91546123 | 2 | ZF | 6 | F6481 |
76325-213 | 9 | ZG | 3 | C2393 |
76325-113 | 9 | 9Z | 4 | 22526 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |