מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
745-1051-000 | 2 | TX | 5 | 13499 |
722318-52 | 2 | ZZ | 5 | 11447 |
745-1051-00 | 2 | XX | X | 13499 |
650572-87SM | 2 | XX | X | 56232 |
MB1-2-150-10 | 2 | XX | X | 78488 |
39279-15 | 2 | XX | X | 80045 |
2S27 | 2 | XX | X | 82742 |
S11-2-150-10 | 2 | XX | X | 78429 |
7611127PT169 | 2 | XX | X | 79500 |
7611127PT172 | 2 | XX | X | 79500 |
722318-52 | 9 | XX | X | 49671 |
524-150-10 | 9 | XX | X | 72932 |
360AX | 9 | XX | X | 06650 |
7611127PT172 | 9 | XX | X | 65054 |
7611127PT169 | 9 | XX | X | 65054 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |