| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7601201EB | 2 | TX | 1 | 16236 |
| RBX54LS75FJ | 1 | TX | 3 | 18324 |
| 54LS75/883BJ | 1 | TX | 3 | 27014 |
| SNC54LS75J-00 | 1 | TX | 3 | 01295 |
| 019116002 | 1 | 48 | 5 | 92110 |
| S54LS75F0883B | 1 | TX | 5 | 18324 |
| 144A9582P1 | 2 | KE | 1 | 89954 |
| 7601201EB | 2 | TX | 5 | 01295 |
| 7601201EB | 2 | TX | 5 | 18324 |
| 7601201EB | 2 | TX | 5 | 27014 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |