Fuse
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7599486 | 2 | 9Z | 5 | 19200 |
| 7599486 | 2 | 9Z | 5 | 71400 |
| 7599486 | 2 | 9Z | 5 | 75915 |
| 7103931PT3 | 2 | XX | X | 24446 |
| 7890271PT3 | 2 | XX | X | 24446 |
| 4AB3 | 2 | XX | X | 71400 |
| ABS3 | 2 | XX | X | 71400 |
| 1093B | 2 | XX | X | 75915 |
| 414003 | 2 | XX | X | 75915 |
| 28035A3 | 2 | XX | X | 80064 |
| 28035AB | 2 | XX | X | 80064 |
| FU1007 | 2 | XX | X | 80249 |
| 8451-0304 | 2 | XX | X | 96214 |
| 5096-037 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 5096-37 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 7890271PT3 | 9 | XX | X | 81893 |
| 7103931PT3 | 9 | XX | X | 81893 |
| BA10082-112 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |