מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7560K5 | 2 | TX | 5 | 55588 |
3095-03LINE258 | 2 | XX | X | 96169 |
M55 | 2 | TX | 5 | 06793 |
2967-32ALT3PC21 | 2 | XX | X | 96169 |
2967-34ALT2PC14 | 2 | XX | X | 96169 |
2967-45ALT3PC9 | 2 | XX | X | 96169 |
2995-03LINE171 | 2 | XX | X | 96169 |
2995-03LINE338 | 2 | XX | X | 96169 |
2995-03LINE389 | 2 | XX | X | 96169 |
3067-32PC17 | 2 | XX | X | 96169 |
3067-34PC14 | 2 | XX | X | 96169 |
7560K5 | 9 | TX | 5 | 15605 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |