מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7535197 | 2 | XX | X | 19207 |
694507 | 2 | XX | X | 24617 |
9SK0479 | 2 | XX | X | 62265 |
367SQ11 | 2 | XX | X | 76040 |
394775 | 9 | XX | X | 65282 |
189W75 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
KC5197 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
L62 | 9 | XX | X | 37999 |
189W75 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
245415 | 9 | XX | X | 08683 |
9SK0479 | 9 | XX | X | 65282 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |