מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
74901B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
26352APC74901B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
75800DSPC74901B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
2417PC74901B | 2 | XX | X | 50309 |
3152PC70 | 2 | XX | X | 50309 |
3163PC70 | 2 | XX | X | 50309 |
3853PC70 | 2 | XX | X | 50309 |
3864PC70 | 2 | XX | X | 50309 |
2871PC74901B | 2 | XX | X | 50309 |
4356PC65 | 2 | XX | X | 50309 |
4365PC65 | 2 | XX | X | 50309 |
4785PC65 | 2 | XX | X | 50309 |
BP2582 | 2 | XX | X | 60038 |
26352APC74901B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
74901B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
75800DSPC74901B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
B2010-21PC359 | 9 | XX | X | 82471 |
BP2582 | 9 | KZ | 5 | 01843 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |