מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
902 | 2 | AX | 3 | 0B0B1 |
747 | 2 | AX | 4 | 07650 |
21446 | 2 | AX | 5 | 79260 |
2534430 | 2 | AX | 6 | 86403 |
5702 | 9 | AX | 3 | 79260 |
253440 | 9 | 9Z | 4 | 86403 |
838 | 9 | AX | 5 | 80266 |
PL52 | 9 | AX | 5 | 76110 |
1207 | 9 | AX | 5 | 89799 |
2534440 | 9 | AX | 5 | 86403 |
2430 | 9 | AX | 3 | 74080 |
40W | 9 | AX | 4 | 77432 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |