Nut,self-locking,he
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 503351 | 2 | XX | X | 21450 |
| 6-385S7SBA2 | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
| 7419110 | 1 | XX | X | 19200 |
| 7058752 | 1 | XX | X | 19207 |
| 53957 | 1 | XX | X | 34623 |
| 503351 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 66780 | 9 | 9Z | 5 | 58464 |
| BBSX4AC1 | 9 | XX | X | 00000 |
| 52NE064 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
| 6-385S7SBA2 | 9 | XX | X | 23040 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |