Valve
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 72D SZ 0 | 1 | 75 | 4 | 75364 |
| A-A-2919 | 1 | ZZ | 3 | 58536 |
| 888997-5189 | 1 | ZZ | 4 | 06481 |
| 72D-0 | 2 | 75 | 4 | 75364 |
| GG-F-001189 SZ0 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
| GG-F-001189 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
| 550-03 | 9 | 75 | 9 | 87506 |
| 888997-5189 | 9 | 75 | 4 | 13973 |
| 82-0 | 9 | 75 | 6 | 75364 |
| 750-03 | 9 | 75 | 4 | 87506 |
| 750-035 | 9 | 75 | 4 | 87506 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |