מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
25008 | 2 | XX | X | 79150 |
07218A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
7218A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
7218B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
692450 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
859940 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
5385239 | 2 | XX | X | 19207 |
5258 | 2 | XX | X | 79144 |
7218A | 2 | XX | X | 80751 |
07218A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
7218A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
7218B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
359449 | 9 | XX | X | 65282 |
641000 | 9 | XX | X | 58275 |
692450 | 9 | XX | X | 12603 |
859940 | 9 | XX | X | 12603 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |