מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
30215 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7215 | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
7215 | 2 | XX | X | 01212 |
177003-31 | 2 | XX | X | 10001 |
29880PC43 | 2 | XX | X | 14959 |
7215 | 2 | XX | X | 21760 |
53215 | 2 | XX | X | 30076 |
175AC | 2 | XX | X | 43991 |
7215 | 2 | XX | X | 38443 |
30215 | 2 | XX | X | 43334 |
72-6970-420 | 2 | XX | X | 50024 |
7215 | 2 | XX | X | 52676 |
7215B | 2 | XX | X | 52676 |
7215BY | 2 | XX | X | 52676 |
7215 | 2 | XX | X | 99993 |
7215 | 9 | XX | X | 80038 |
7215 | 9 | XX | X | 39317 |
30215 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |