| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| UG594AU | 2 | XX | X | 80058 |
| VBE417-57 | 2 | ZG | 1 | H0203 |
| 5M4521-220-29 | 2 | ZG | 3 | D1901 |
| 72012151 | 2 | ZG | 3 | D1988 |
| 352250017808 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
| 4-06255.0025//N | 2 | ZB | 4 | A0069 |
| 99024178 | 2 | ZF | 4 | F6481 |
| 15425 | 2 | ZG | 6 | 74868 |
| UG594AU | 2 | XX | X | 81349 |
| 4-06255.0025//N | 9 | ZB | 4 | A3026 |
| JKN00034394 | 2 | ZG | 3 | C4680 |
| 04050452036146 | 2 | ZG | U | C4680 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |