מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
VF4-4S1 | 2 | AX | 6 | 66289 |
4215S1 | 2 | ZZ | 5 | 74069 |
11S93S1 | 2 | AX | 6 | 80756 |
S70015 | 2 | AX | 6 | 77220 |
7079S1 | 2 | AX | 6 | 53781 |
RS1142 | 9 | AX | 6 | 76255 |
7111 | 9 | AX | 6 | 76602 |
9-4215S1 | 9 | AX | 6 | 74069 |
8178BS1 | 9 | AX | 6 | 75370 |
DC125-2 | 9 | AX | 6 | 66289 |
7079S1 | 1 | ZZ | 6 | 45225 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |