| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| K44180 THERMAL PAPER OF THERMAX | 1 | ZZ | 6 | S6011 |
| 876726 | 2 | 75 | 4 | 42470 |
| 877149 | 2 | ZZ | 4 | 42470 |
| 877165 | 2 | ZZ | 4 | 42470 |
| 877246 | 2 | ZZ | 4 | 42470 |
| 877534 | 2 | ZZ | 4 | 42470 |
| 6043 | 9 | 75 | 4 | 0EVD3 |
| MG2-333 | 9 | 75 | 4 | 7N639 |
| 70 | 9 | 75 | 4 | 82865 |
| SP-60 | 9 | 75 | 4 | 29068 |
| K44180 | 9 | 75 | 4 | 71835 |
| 3300 | 9 | ZZ | 4 | 0YSV3 |
| 18865 | 9 | 75 | 4 | 9Y021 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |