מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
708601 | 2 | KZ | 5 | 24617 |
1229J712 | 2 | TG | 5 | 78500 |
1229J712 | 2 | TU | 5 | 04627 |
1168 | 2 | TU | 5 | 1DF03 |
444SP29 | 2 | TG | X | 76040 |
6V1097 | 2 | TG | X | 14234 |
1229J712 | 2 | TG | X | 27996 |
1229J712 | 2 | TG | X | 30076 |
1229J712 | 2 | TG | X | 60528 |
129J712 | 9 | TU | 5 | 56721 |
1229J712 | 9 | TG | X | 58141 |
1229J712 | 9 | TG | X | 70940 |
1229J712 | 9 | TG | X | 75460 |
667368 | 9 | KZ | 5 | 58275 |
1229J712 | 9 | TG | X | 08219 |
1229J712 | 9 | TG | X | 23705 |
507895 | 9 | TG | X | 23705 |
1229J712 | 9 | TG | X | 44950 |
1229J712 | 9 | TG | X | 78845 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |