Spacer
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 131014 | 2 | XX | X | 21450 |
| MILW1085TYPEA | 1 | XX | X | 81349 |
| 131014 | 1 | XX | X | 12204 |
| 99018-16 | 1 | XX | X | 15434 |
| 8791365 | 1 | XX | X | 19206 |
| 131014 | 1 | XX | X | 24617 |
| 221416 | 9 | 9Z | 4 | 24617 |
| 704460-006 | 2 | ZC | 5 | 3AF83 |
| 221416 | 2 | 9Z | 6 | 73342 |
| 41X5050 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 110120A | 9 | XX | X | 73830 |
| BEBX1C1 | 9 | XX | X | 00000 |
| 34701S7 | 9 | XX | X | 23040 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |