מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B94.19 TABLE 25 | 1 | CX | 4 | 80204 |
R500 | 1 | CX | F | 71485 |
735 | 1 | CX | F | 78197 |
717-029516 | 2 | CX | F | 18056 |
7027210 | 2 | CX | F | 20528 |
54-10131 | 2 | CX | F | 71485 |
INVOLUTE 32-1 | 2 | CX | F | 72295 |
GGG-C-755 | 9 | CX | 4 | 81348 |
INVOLUTE 32-1 7/8 | 9 | CX | F | 41672 |
53611 | 9 | CX | F | 42970 |
53611 | 9 | CX | F | 78197 |
MS15701-433 | 9 | CX | 4 | 96906 |
18024 | 9 | CX | F | 09058 |
821C-323 | 9 | CX | F | 09058 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |