מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7001505 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
7336417 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
1792 | 1 | ZZ | 5 | 0MKW7 |
32191V | 2 | XX | X | 33323 |
5472F | 2 | XX | X | 45152 |
1792 | 2 | XX | X | 77873 |
32191V | 2 | XX | X | 38460 |
32191V | 2 | KZ | 5 | 89346 |
1K3069 | 2 | XX | D | 11083 |
F1792 | 9 | XX | X | 88172 |
1792 | 9 | XX | X | 05643 |
32191V | 9 | KZ | 5 | 92679 |
1792 | 9 | XX | X | 73460 |
F1792 | 9 | XX | X | 73460 |
32191V | 9 | KZ | 5 | 31007 |
5472F | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |