| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5740 | 1 | 75 | 4 | 71485 |
| 4322 | 1 | 75 | 4 | 03882 |
| 4322-0157 | 2 | 75 | 4 | 03882 |
| 31122 | 2 | 75 | 4 | 16568 |
| 70-10051 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
| 47592 | 2 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
| 7001-0157 | 2 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
| D1E 22 | 2 | ZZ | 4 | 16568 |
| 1727 22 | 2 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
| 7001-0157 | 9 | 75 | 4 | 13130 |
| 1727 22 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 47592 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |