תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 7 and 9.45 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7-223009 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
522C011002 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
522C011602 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
522C014-602 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
B-25222-12-9 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
CG-1B-1 7-8IN 0 D | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
CG1B | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
CG1B347 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
M24716TY2CLA0.5 00IPS150PSI | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
PP059BAB-8 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
D20167-1PC9 | 1 | ZZ | 6 | 07095 |
M24716TY2CLA.500IPS150PSI | 2 | ZZ | E | 81349 |
MIL-G-24716 | 1 | KZ | E | 81349 |
715J217PC38 | 1 | ZZ | 6 | 90099 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |