מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2185108 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
6Y1924 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
L12S4 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
GTB5956 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
GTB59S6 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
42E6Y1924 | 2 | XX | X | 23382 |
L12S4 | 2 | XX | X | 27996 |
BB9756 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
139099 | 9 | XX | X | 08683 |
418684 | 9 | XX | X | 65282 |
GTB5956 | 9 | XX | X | 23040 |
GTB59S6 | 9 | XX | X | 23040 |
L12S4 | 9 | KZ | 5 | 78500 |
2185108 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |