| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| S600-3 | 2 | AX | E | 02570 |
| 6-6-6JBZS | 2 | AX | E | 54938 |
| 6TTTS | 2 | AX | E | 28968 |
| G39171-006 | 2 | ZZ | 6 | 02570 |
| BM11623-97 | 9 | AX | A | 19422 |
| 6TTTS | 9 | AX | E | 01355 |
| S600-3 | 2 | ZZ | E | 3T9T9 |
| G39171-006 | 2 | ZZ | 6 | 3T9T9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |