Fitting
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B14N1 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
| B14N12 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
| 30457 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
| 31118 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
| 6L1022-26FAS | 2 | CX | 5 | 60854 |
| 351979PC25 | 2 | XX | X | 10001 |
| 484226 | 2 | XX | X | 10001 |
| 8603100-25 | 2 | XX | X | 24446 |
| 31771 | 2 | 9Z | 6 | 00779 |
| 6026-1006-30 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
| 6026-1060-13 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
| 6026-1064-30 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
| B14N1 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
| B14N12 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
| 30457 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
| 31118 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
| 30457 | 9 | XX | X | 00779 |
| 31118 | 9 | XX | X | 00779 |
| B14N1 | 9 | XX | X | 00779 |
| B14N12 | 9 | XX | X | 00779 |
| 6L1022-26FAS | 9 | XX | X | 11530 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |