| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MILE1-55 | 1 | 75 | 4 | 81349 |
| 20874-62 | 2 | XX | X | 28569 |
| 84-6C4 | 2 | XX | X | 38597 |
| 6C4 | 2 | XX | X | 80131 |
| 6C4 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
| 697533-000 | 2 | TX | 6 | 14100 |
| 697533-000 | 2 | TX | 6 | 12436 |
| 6C4 | 2 | XX | X | 04655 |
| 6C4 | 2 | ZK | 4 | K7575 |
| 6C4 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |