מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
6AN5 | 2 | ZX | 4 | 81349 |
MILE1 | 1 | ZX | 4 | 81349 |
N16T56196-50 | 1 | XX | X | 99993 |
3370-286000-6235 | 1 | XX | X | 80049 |
6AN5 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
6AN5 | 2 | ZX | 4 | 81349 |
MILE1 | 1 | ZX | 4 | 81349 |
3370-286000-6235 | 1 | XX | X | 80049 |
N16T56196-50 | 1 | XX | X | 99993 |
6AN5 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
6AN5 | 2 | ZX | 4 | 81349 |
MILE1 | 1 | ZX | 4 | 81349 |
3370-286000-6235 | 1 | XX | X | 80049 |
N16T56196-50 | 1 | XX | X | 99993 |
6AN5 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |