מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GR68MI60 | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
M068M160 | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
MI60M068 | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
613564 | 2 | XX | X | 24617 |
613564 | 2 | XX | X | 43334 |
688432I6068 | 2 | XX | X | 60380 |
138901 | 2 | XX | X | 62983 |
707707 | 9 | XX | X | 00000 |
A378841 | 9 | XX | X | 00000 |
A378921 | 9 | XX | X | 00000 |
1SE2290 | 9 | XX | X | 45014 |
GR68MI60 | 9 | XX | X | 39317 |
M068M160 | 9 | XX | X | 39317 |
MI60M068 | 9 | XX | X | 39317 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |