| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SM11-20S | 2 | XX | X | 11707 |
| 8908541 | 2 | XX | X | 18876 |
| 669B814-1 | 2 | XX | X | 24446 |
| SM11-20S | 2 | XX | X | 95238 |
| 2088417-3 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
| N2088417-3 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
| 5800332-9531-014 | 9 | ZG | 1 | C0426 |
| 2088417-3 | 9 | ZG | 4 | 06845 |
| N2088417-3 | 9 | ZG | 4 | 06845 |
| 611369-11 | 2 | XX | X | 56232 |
| G1139-11 | 2 | XX | X | 56232 |
| 115477-001 | 2 | XX | X | 81413 |
| 68008 | 9 | XX | X | 53397 |
| 669B814-1 | 9 | XX | X | 24454 |
| SMS20-11 | 9 | XX | X | 91491 |
| SM111F0M30 | 9 | XX | X | 97954 |
| SMI11FDM30 | 9 | XX | X | 97954 |
| 1204926-1 | 9 | XX | X | 19315 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |