מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
677236-8-0166 | 1 | AX | E | 00624 |
730900-8-0166 | 1 | AX | E | 00624 |
R34800CC8-0166 | 1 | AX | E | 50599 |
R348BC0F8-0166 | 1 | AX | E | 50599 |
36000008-0166 | 1 | AX | E | 78570 |
140001-8CR0166 | 1 | AX | E | 98441 |
74A0100008C0166 | 1 | AX | E | 79470 |
MS27363H0166 | 1 | AX | E | 96906 |
86A0100008C0166 | 2 | AX | 6 | 14728 |
66000008-0166J | 2 | AX | 6 | 78570 |
SS45CT1D166000 | 9 | AX | E | 78286 |
SS45T1D166000 | 9 | AX | E | 78286 |
74A0100008C0166 | 1 | ZZ | E | 01276 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |