| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| DGCE2012S | 2 | XX | X | 23382 |
| 677175 | 2 | XX | X | 12204 |
| 7411784 | 2 | XX | X | 19207 |
| 10DGCE2012S | 2 | XX | X | 23382 |
| 10DGE2012S | 2 | XX | X | 23382 |
| 48G123 | 2 | XX | X | 45152 |
| GCE2012S | 2 | XX | X | 33323 |
| 16BLU02924S | 2 | XX | X | 62265 |
| GCE2012S | 2 | XX | X | 80072 |
| 5Y7237 | 2 | XX | X | 95201 |
| 310098001 | 9 | XX | X | 63734 |
| 3846003 | 9 | XX | X | 65282 |
| 384603 | 9 | XX | X | 65282 |
| 660837 | 9 | XX | X | 58275 |
| GPW18274 | 9 | XX | X | 23040 |
| GCE20125 | 9 | XX | X | 72100 |
| 7966C | 9 | AX | 5 | 56442 |
| 48G123 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |