| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 677083-6-0256 | 2 | XX | X | 00624 |
| 129007-6SS0256 | 2 | CT | 2 | 98441 |
| R259EA0E0256 | 2 | AX | 4 | 50599 |
| 114H1150-78 | 2 | CT | 5 | 77272 |
| 86A5700006C0256 | 2 | ZZ | 5 | 32142 |
| 730912-6-0256 | 2 | XX | X | 00624 |
| 86A5700006C0256 | 9 | AX | 6 | 14798 |
| 36060606-0256 | 9 | CT | 2 | 09268 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |