מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
677083-4-0191 | 2 | XX | X | 00624 |
R259EA0C0191 | 2 | CT | 4 | 50599 |
36060604-0191 | 2 | CT | 5 | 78570 |
129007-4SS0191 | 2 | CT | 5 | 98441 |
730912-4-0191 | 2 | XX | X | 00624 |
R295800-4-0191 | 2 | XX | X | 50599 |
114H3150-42 | 2 | XX | X | 77272 |
21666604-0191 | 2 | XX | X | 78570 |
114H3150-42 | 2 | XX | X | 81205 |
129119-4SS0191 | 2 | XX | X | 98441 |
71A5700004C0191 | 2 | CT | 5 | 79470 |
86A5700004C0191 | 9 | AX | 6 | 14798 |
71A5700004C0191 | 1 | ZZ | 5 | 01276 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |