מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PC-983 | 2 | AX | 2 | 79370 |
6750270 | 2 | 9Z | 4 | 24617 |
6750270 | 2 | AX | 5 | 73342 |
302182R91 | 9 | AX | 4 | 92679 |
302182R91 | 2 | ZZ | F | 0SAT8 |
1707495 | 9 | AX | 3 | 65282 |
6750270 | 9 | AX | 6 | 30379 |
175180H1 | 9 | AX | 3 | 29510 |
302182R91 | 9 | AX | F | 29510 |
302182R91 | 9 | AX | 4 | 31007 |
PC-983 | 1 | ZZ | 2 | 7R1P5 |
PC-983 | 2 | ZZ | 2 | 7R1P5 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |