מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
248-8307 | 2 | 9Z | 2 | 25184 |
7264855 | 2 | ZG | 1 | C2027 |
PRP248-8307 | 2 | ZG | 2 | 25184 |
23176-208510-03-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
248-8307 | 2 | ZG | 3 | D7040 |
PRP248-830-70 | 2 | ZG | 4 | 25184 |
248-8307 | 2 | ZF | 4 | F9088 |
57264855 | 2 | ZF | 6 | F7295 |
671-00248 | 2 | ZG | 6 | D2614 |
23176-208510-03-0 | 2 | ZG | 6 | D9448 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |