Nut
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 203-1011P50 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
| 12Z2007-360 | 2 | XX | X | 10001 |
| 900490-64 | 2 | XX | X | 83179 |
| SR4388-2 | 2 | KZ | 2 | 09017 |
| W11269-2 | 2 | CT | 5 | 28835 |
| 203-1011P50 | 9 | XX | 2 | 49956 |
| 66074 | 9 | 75 | 5 | 10237 |
| 900490-64 | 2 | XX | X | 32537 |
| 307999 | 2 | XX | X | 21193 |
| 969066 | 9 | CT | 5 | 99832 |
| 22NM04 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |